کارت ویزیت پوشاک پرهام
کارت ویزیت پوشاک پرهام
آوریل 18, 2015
کارت ویزیت آرایش کرال
کارت ویزیت آرایش کرال
آوریل 18, 2015

کارت ویزیت ( Business Card ) یکی از موثر ترین و ارزانترین ابزار های تبلیغات و بازاریابی به شمار می رود. کارت ویزیت اطلاعات یک شخص یا شرکت را به ساده ترین شکل در اختیار مخاطبان قرار می دهد. این اطلاعات می تواند شامل نام، نشانی، روش های تماس با صاحب کارت و گاه خدماتی که صاحب کارت ارائه می کند و حتی یک شعار تبلیغاتی باشد.

چرا باید کارت ویزیت داشته باشیم ؟
کارت ویزیت اگر به خوبی و خلاقانه طراحی شده باشد می تواند فرصت های شغلی جدیدی را برای شما فراهم کند، تبلیغات صحیح باعث رشد و گسترش تجارت شما خواهد شد. کارت های ویزیت یا کسب و کار ( Business Card ) یکی از ارزان ترین و موثر ترین اشکال بازاریابی به شمار می رود.
در یک نگاه کلی می توان مزایای زیر را برشمرد:
یکی از مهم ترین ، آسان ترین و ارزان ترین روش های معرفی شغل، تخصص، مهارت و یا مشخصات فردی، ارائه کارت ویزیت می باشد.
در پاره ای از موارد، کارت ویزیت نشانه شخصیت حرفه ای و اجتماعی محسوب می شود، طراحی حرفه ای ، منحصر به فرد و با کیفیت کارت ویزیت می تواند سهم بسزائی در امر بازاریابی و رقابت داشته باشد. کارت ویزیت حرفه ای می تواند در حافظه مخاطب ثبت شود.
کارت ویزیت، روش های تماس با شما را به ساده ترین شکل ممکن در اختیار مشتریان و مخاطبان شما قرار می دهد. این کار سبب حفظ مشتریان شما خواهد بود.
در هر فرصتی (جلسه ، سمینار ، مهمانی ، محل کار و …) شما می توانید کارت ویزیت خود را به دیگران عرضه کنید، این کار سبب توسعه شبکه کسب و کار و فعالیت های اجتماعی شما خواهد شد !